a5aa0225aab8cc40329e67b7e8950893

Є 5 поширених помилок, які заважають плідній співпраці бригади та замовника.

Помилка №1
У вас немає плану

Знаєте, хто є керівником проекту під назвою «ремонт чи будівництво»?
Чи не бригадир, а Ви. Тому саме у вас має бути чітке розуміння, чого ви хочете від ремонту, які суми ви плануєте витратити на матеріали та роботи, і в які терміни все має бути закінчено.

Помилка №2
Ви не оформляєте договір на роботи і не отримуєте кошторису

Ремонт справа серйозна та дорога. Багатьох «присипляє» ситуація, що розрахунок за роботи провадиться після їх виконання, тому вважається, що договір потрібен лише виконавцю. Насправді, щоб уникнути багатьох проблем при ремонті, ДО ПОЧАТКУ РОБОТ має бути складено щонайменше два документи. Це договір та кошторис на роботи.

Помилка №3
Головне – швидше та подешевше

Іноді складається враження, що люди замовляють ремонт із ставленням «аби зробити». Начебто вони не для себе його роблять, і не вони потім будуть в ньому жити.

Помилка №4
Ви не надаєте значення відносинам

Ремонт – це спільний проект замовника та виконавця. На час ремонту у вас виходить такий «колектив». І відносини у цьому колективі дуже важливі.

Помилка №5
Ви «заощаджуєте» на розцінках за роботу

Вам може здатися, що я тут виступаю тільки на боці бригади, але давайте краще розбиратимемося.

Часто замовники отримують кошторис та намагаються «обрізати» розцінки на роботи. Багато ремонтників погоджуються на ваші умови, а потім роблять “на скільки заплатили”. У результаті, ви можете витратити на ситуації більше, ніж «заощадите» на ремонті.