1

Один з важливих моментів, що формує у клієнтів та відвідувачів загальну думку про успішність компанії та професіоналізм її співробітників, – зовнішній вигляд приміщення, будь то приймальня, вестибюль, кабінет менеджера по роботі з клієнтами або апартаменти директора. Потрібно, щоб естетичний зовнішній вигляд поєднувався з комфортною та теплою обстановкою, кольори не тиснули на свідомість, функціональність приміщення була на найвищому рівні.

Досягнення цієї мети необхідно врахувати безліч чинників, які впливають кінцевий результат. Як правило, це виконується у кілька етапів.

Першим етапом буде аналіз конструктивних особливостей приміщення, оцінка розташування кімнат та їхнє функціональне призначення. Після чого дизайнери приміщення починають розробляти дизайн проект офісу, визначають основний напрямок, стиль та колірну гаму оформлення.

Характер ремонтних робіт, що виконуються, а також їх тип залежать виключно від побажань замовника. Це може бути або косметичний ремонт, при якому вирівнюються стіни, стелі, декоруються коридори, клеяться шпалери та встановлюються інші декоративні оздоблювальні елементи, або стандартний ремонт (бетонна стяжка на підлогу, вирівнювання, заміна вікон та дверей, інші незначні реконструкції, заміна проводки), чи капітальний ремонт приміщення. У це поняття входить вже повна реконструкція внутрішніх приміщень, перенесення стін, влаштування арок, перенесення дверних прорізів, влаштування або заміна комунікацій і так далі.

2

Завершальний етап ремонту будь-якого виду – прибирання будівельного сміття та кліринг. По закінченні робіт проводиться приймання приміщення, процедура оформлення відповідних документів, та й сама хвилююча частина всього процесу – оплата виконаних робіт.

Тепер, коли з етапами ремонту офісів все ясно, залишається лише обрати фірму-виконавця. У цьому необхідно орієнтуватися як прийнятність цін, а й професіоналізм працівників. Найчастіше вірне враження – перше, те, яке ви отримаєте ще у стійки-ресепшн потенційного виконавця. Відмінними рекомендаціями можуть послужити портфоліо, відгуки компаній, наявність страхування, але найголовнішим аргументом має стати побачене на власні очі відремонтоване приміщення, тому потрібно не полінуватися, а виділити час і з’їздити подивитися на вже виконані роботи, причому не тільки на зданий об’єкт, а на той, де ремонт було зроблено рік-два тому.